Monday, June 15, 2009

SANAH HELWAH YAA SUKKAR!(^_^)

Alhamdulillah dah genap setahun satu-satunya anak saudaraku pada hari semalam 14 june 2009..=)



Ummi wawa nak ucapkan selamat hari lahir yang pertama buat

aisyah Humaira’ yang disayangi..Semoga menjadi anak solehah

penyejuk ibu dan ayah di dunia dan akhirat..ceria-ceria selalu ek..


nak tiru gaya ayah...adeh2


ibu ,nantilah jap tak sempat nak senyum nie..


Bersedia untuk terbang!


p/s:Rindu tok abah ,tok ummi,mak2 cik n pak2 cik nak dengar suara aisyah terubat apabila dapat dengar suara melalui telefon malam semalam..wah dah semakin pandai bertutur anak saudaraku soramku nie..huhu walaupun x jelas sangat dapat dengar suara apabila “diagah” oleh ayahnya dah cukup menceriakan hatiku..(^_^)

2 comments:

cahaya_solehah said...

"Semoga menjadi anak solehah."

????
apalah buddy ni..
mne blh jadi anak saya,
budak tu kan anak abg buddy..
huhu..

~MEMBURU CINTA HAQIQI~

cahaya bisikan rahsia said...

buddy nih kan s kat "solehah" tu huruf kecik..kalu huruf beso baru anak buddy kata nama khas..hehe